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Sexy Kurven durch Sport!

In mir fließt italienisches Blut und ich habe daher aus Veranlagung schon einen kurvigen Körper plus eine Menge Temperament. Ich liebe meine Kurven, aber will sie auch schön formen und straffen – das schaffe ich nur durch hartes Training und eine gesunde Ernährung. Dabei helfen mir vor allem die Produkte meines Sponsors Scitec, welche ich allen wärmstens empfehle. Nackt besser aussehen und sowohl im Bikini am Strand als auch auf der Straße viele Komplimente zu bekommen, genieße ich sehr. Welches Mädchen wünscht sich das nicht? Darum habe ich hier einen Plan für euch zusammengestellt, der euch hilft in 8 Wochen ein bisschen mehr eure Kurven zum Vorschein zu bringen und einen straffen Körper zu formen. Der Fokus dabei liegt auf Bauch Beinen Po. Der 8 WEEK CURVES TRAINER ist ein BBP-Programm, das es in sich hat! Ich bin mir sicher, dass du deinen Traumkörper erreichen kannst. In jedem von uns steckt eine Kämpfernatur. Los geht’s!

CURVES TRAINER - CARDIO WITH VALERIA AMMIRATO

On Cardiotag you can have fun in the gym as well as outside on the street or in the field. Find out what you like best - jogging, cycling or maybe the StairMaster? To give you a little kick, if it gets too monotonous on a straight track or if you just need to motivate yourself, I can highly recommend the HIIT. HIIT is called High Intensity interval training and means that you will work at full throttle for 30 seconds during your endurance session and then restart breathing at a moderate pace for one minute. This combination of short sprint and moderate running will be integrated in your training alternately. It doesn't matter if you are jogging or cycling. With this method, 30 minutes are enough to get the cardiovascular system going at full speed and to stimulate fat burning.

Alternatively, you can add an interval unit every few minutes to your normal endurance training and increase the pace or incline for example for 2-3 minutes, then continue running at a normal pace for a few minutes. It is only important that you always remain in motion, so that your circulation is activated continuously and you do not cool down. At the end of the game you should run out slowly in a cool-down of about 5 minutes.

As a little hint I can also recommend you to stretch yourself a little after the endurance unit. This will loosen up your muscles nicely, have a good body feeling and prevent possible strains or muscle cramps.

Valeria Ammirato

TRAINING SPLIT

Tag 1
BEINE
GO
Tag 2
RESTDAY
Tag 3
OBERKÖRPER
GO
Tag 4
CARDIO
Tag 5
BEINE
GO
Tag 6
RESTDAY
Tag 7
CARDIO
 
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