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Built by Ulisses Training

 
Ulisses Jr. der erfolgreichste MuscleMania Athlet aller Zeiten, das Idol vieler, eine Legende.

Ulisses vorsorgt seine Fans täglich mit Motivation via Facebook und Instagram. Aber wie sein persönlicher Trainingsplan aussieht, verrät er dabei nicht. Für ShapeYOU hat Ulisses sein Geheimnis gelüftet – in der Videoserie „BUILT BY ULISSES“ verrät er Tipps und Tricks im Bereich Training und Ernährung. Außerdem gibt er persönliche Einblicke über seinen Werdegang und die Herkunft seiner unendlichen Motivation.

BUILT BY ULISSES WORKOUT DAY 5 - ARMS

Friday: Arms

There is nothing that tells other people more "I am a bodybuilder" than strong and thick arms. Arms get quickly on focus and tell if a person is strong or not. Many athletes do not have a separate arm day but actually it is recommended to have one if you want to use the arm potential at all. Training them isolated leads to better results.

  1. Barbell Curls 5 sets of 12-15 reps
  2. Reverse Barbell Curls 5 sets of 12-15 reps
  3. Close Grip Barbell Press 5 sets of 12-15 reps
  4. DB Hammer Curls 5 sets of 12-15 reps
  5. Cable Tricep Extensions 5 sets of 12-15 reps
  6. Preacher Ez Bar Curl 5 sets of 12-15 reps
  7. Body Weight Dips 5 sets
  8. Finisher = Lying Supinated DB Curls

Complete 100 Repeats as Finisher gives the muscles an optimal pump and makes them tired enough.


Tag 1
BEINE
GO
Tag 2
RÜCKEN
GO
Tag 3
BRUST
GO
Tag 4
SCHULTER
GO
Tag 5
ARME
GO
Tag 6
WILDCARD
GO
Tag 7
PAUSE

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