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Built by Ulisses Training

 
 
Ulisses Jr. der erfolgreichste MuscleMania Athlet aller Zeiten, das Idol vieler, eine Legende.

Ulisses vorsorgt seine Fans täglich mit Motivation via Facebook und Instagram. Aber wie sein persönlicher Trainingsplan aussieht, verrät er dabei nicht. Für ShapeYOU hat Ulisses sein Geheimnis gelüftet – in der Videoserie „BUILT BY ULISSES“ verrät er Tipps und Tricks im Bereich Training und Ernährung. Außerdem gibt er persönliche Einblicke über seinen Werdegang und die Herkunft seiner unendlichen Motivation.

BUILT BY ULISSES WORKOUT DAY 4 - SHOULDER

Thursday: Shoulders

If there is one thing, that can make you more handsome, it is a large shoulder. Large shoulder maker your body look better.

They are a sign of strength and masculinity. We show to you how to get shoulders like canonballs and which exercises you have to do.

  1. Military Shoulder Press 5 sets of 12-15 reps
  2. DB Lateral Raise 5 sets of 12-15 reps
  3. Arnold DB Press 5 sets of 12-15 reps
  4. DB Front Raise 5 sets of 12-15 reps
  5. DB Posterior Raise 5 sets of 12-15 reps
  6. DB Shrugs 5 sets of 12-15 reps
  7. Finisher = Upright Rows 100 reps

Straight rowing and isolated sidelifting are good exercises for a good Finisher for your shoulders.


Tag 1
BEINE
GO
Tag 2
RÜCKEN
GO
Tag 3
BRUST
GO
Tag 4
SCHULTER
GO
Tag 5
ARME
GO
Tag 6
WILDCARD
GO
Tag 7
PAUSE

 
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