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Built by Ulisses Training

 
 
Ulisses Jr. der erfolgreichste MuscleMania Athlet aller Zeiten, das Idol vieler, eine Legende.

Ulisses vorsorgt seine Fans täglich mit Motivation via Facebook und Instagram. Aber wie sein persönlicher Trainingsplan aussieht, verrät er dabei nicht. Für ShapeYOU hat Ulisses sein Geheimnis gelüftet – in der Videoserie „BUILT BY ULISSES“ verrät er Tipps und Tricks im Bereich Training und Ernährung. Außerdem gibt er persönliche Einblicke über seinen Werdegang und die Herkunft seiner unendlichen Motivation.

BUILT BY ULISSES WORKOUT DAY 1 - LEGS

Monday: Legs

Ulisses starts the week with the biggest muscle group, the legs, because this musclegroup needs the most energy and after the weekend there is enough of it. „BUILT BY ULISSES“ stands for the building of a handsome physique and for strong legs, like those of Ulisses.

  1. Barbell Squats 5 sets of 12-15 reps
  2. Leg Press 5 sets of 12-15 reps
  3. Calf Raises 5 sets of 12-15 reps
  4. Leg Extensions 5 sets of 12-15 reps
  5. Lying Leg Curls 5 sets of 12-15 reps
  6. Stiff Leg Deadlifts 5 sets of 12-15 reps
  7. Seated Calf Raises 5 sets of 12-15 reps
  8. Finisher = Barbell Lunges 100 reps

Finisher = With the Finisher the trained muscle is burdened until muscle failure. It is trained till the muscle is not able to contract, due to tiredness and strong blood circulation, anymore. It is the ultimate shredding of the legs.


Ulisses Jr.

Tag 1
BEINE
GO
Tag 2
RÜCKEN
GO
Tag 3
BRUST
GO
Tag 4
SCHULTER
GO
Tag 5
ARME
GO
Tag 6
WILDCARD
GO
Tag 7
PAUSE

 
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