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Built by Ulisses Training

 
Ulisses Jr. der erfolgreichste MuscleMania Athlet aller Zeiten, das Idol vieler, eine Legende.

Ulisses vorsorgt seine Fans täglich mit Motivation via Facebook und Instagram. Aber wie sein persönlicher Trainingsplan aussieht, verrät er dabei nicht. Für ShapeYOU hat Ulisses sein Geheimnis gelüftet – in der Videoserie „BUILT BY ULISSES“ verrät er Tipps und Tricks im Bereich Training und Ernährung. Außerdem gibt er persönliche Einblicke über seinen Werdegang und die Herkunft seiner unendlichen Motivation.

BUILT BY ULISSES WORKOUT DAY 2 BACK

Tuesday: Back

When the Squats were to hard. you can switch back day with chest day. The back contains one of the largest muscles of the body and should be trained intensively, to get the best results of this muscle group and to give it optimal stimulation.

  1. Barbell Deadlifts 5 sets of 12-15 reps
  2. Weighted Pull-ups 5 sets of 12-15 reps
  3. One Arm DB Row 5 sets of 12-15 reps
  4. Cable Rows 5 sets of 12-15 reps
  5. Lat Pulldowns 5 sets of 12-15 reps
  6. Back Hyper Extension 5 sets of 12-15 reps
  7. Finisher = DB Pullover 100 reps

Here we use a Finisher again, for getting the last piece of contraction possible. Blood must be pumped into it and it has to be burden to the maximal level.


Tag 1
BEINE
GO
Tag 2
RÜCKEN
GO
Tag 3
BRUST
GO
Tag 4
SCHULTER
GO
Tag 5
ARME
GO
Tag 6
WILDCARD
GO
Tag 7
PAUSE

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